Obchodní podmínky rezervací, plateb a účasti na seminářích, online sezení
Milí klienti a přátelé, s hlubokým uznáním oceňuji vaši energii a čas, který investujete do účasti na mých seminářích a sezeních. Jsem si vědoma i toho, jak důležitý je váš i můj čas, a proto bych ráda představila jasné podmínky rezervací.
Jejich akceptací při přihlašování na seminář nebo rezervací místa dochází k vzájemnému pochopení a souhlasu.
Podmínky rezervací jsou následující:
-
Záloha ve výši 500 Kč, která se platí při rezervaci místa na jakékoli akci, zajišťuje vaši účast.
-
V případě zrušení účasti z jakéhokoli důvodu týden před akcí se storno poplatek rovná výši zálohy, tj. 500 Kč z celkové sumy.
-
Odhlášení se z akce méně než 48 hodin před jejím začátkem vede k úhradě storno poplatku v plné výši účastnického poplatku. Nabízím vám však alternativu, a to možnost poslat na svoje místo náhradníka.
Pro ONLINE sezení:
-
Žádám o úhradu plné částky na můj účet nejpozději do druhého dne po rezervaci vašeho termínu. Tímto způsobem si zajišťujete své místo.
-
Nebyla-li platba provedena včas, rezervace není považována za platnou.
-
Stornování online konzultace méně než 48 hodin před jejím termínem znamená úhradu storno poplatku ve výši 2200 Kč.
Pro OSOBNÍ setkání:
-
Platba probíhá na místě v hotovosti. Rezervací se zavazujete, že v případě zrušení setkání méně než 48 hodin předem, uhradíte storno poplatek 2200 Kč (2400 Kč pro terapii v Praze) na můj účet 222 487176/0600.
O vašem soukromí dbám a neukládám ani nezpracovávám vaše osobní údaje v souladu s GDPR. Děkuji za pochopení a těším se na naše setkání plné pozitivní energie a vzájemného respektu.
S úctou a přátelským pozdravem
Petra Havlová