top of page

Obchodní podmínky rezervací, plateb a účasti na seminářích, online sezení

Milí klienti a přátelé, s hlubokým uznáním oceňuji vaši energii a čas, který investujete do účasti na mých seminářích a sezeních. Jsem si vědoma i toho, jak důležitý je váš i můj čas, a proto bych ráda představila jasné podmínky rezervací. 

Jejich akceptací při přihlašování na seminář nebo rezervací místa dochází k vzájemnému pochopení a souhlasu. 

Podmínky rezervací jsou následující: 

  • Záloha ve výši 500 Kč, která se platí při rezervaci místa na jakékoli akci, zajišťuje vaši účast. 

  • V případě zrušení účasti z jakéhokoli důvodu týden před akcí se storno poplatek rovná výši zálohy, tj. 500 Kč z celkové sumy. 

  • Odhlášení se z akce méně než 48 hodin před jejím začátkem vede k úhradě storno poplatku v plné výši účastnického poplatku. Nabízím vám však alternativu, a to možnost poslat na svoje místo náhradníka. 

Pro ONLINE sezení: 

  • Žádám o úhradu plné částky na můj účet nejpozději do druhého dne po rezervaci vašeho termínu. Tímto způsobem si zajišťujete své místo. 

  • Nebyla-li platba provedena včas, rezervace není považována za platnou. 

  • Stornování online konzultace méně než 48 hodin před jejím termínem znamená úhradu storno poplatku ve výši 2200 Kč. 

Pro OSOBNÍ setkání: 

  • Platba probíhá na místě v hotovosti. Rezervací se zavazujete, že v případě zrušení setkání méně než 48 hodin předem, uhradíte storno poplatek 2200 Kč (2400 Kč pro terapii v Praze) na můj účet 222 487176/0600. 

O vašem soukromí dbám a neukládám ani nezpracovávám vaše osobní údaje v souladu s GDPR.  Děkuji za pochopení a těším se na naše setkání plné pozitivní energie a vzájemného respektu. 

S úctou a přátelským pozdravem

Petra Havlová 

bottom of page